Yetiklup

wie vertelt er is een goeie mop maar echt een goei e

door - 13/02/2010 14:15
plzzzplzzz ken geen mopppe

Antwoorden

door boom bang bang - 19/11/2010 19:50
waah et slimmee dommee blondje ziet jhe graag ^^ ('ll)

door - 19/11/2010 19:29
Wat Doet Een DomBlondje(Sarah(Glimlach Om De Tijd Te Dooien .... Met Een HAmer Op Een Wekker Slaaan Knipoog Luid lachen opgedraagen aan mn MOHOMBI Meiske Sarah Razz HILARISCH Ha-Ha-Ha

door debesteyetifan - 18/11/2010 19:27
alle moppe da ik ken kent iedereen al dusja ik kan eigelijk nie veel vertelle!

door - 29/09/2010 16:12
zo ge pakt eerst dit: dan pak je dit ) dit ( of dit D of dit o en een ander is dit gepakt dit ; en dan dit)en dan krijgje dit Knipoog Zeer blij ;D Glimlach Verrast

door - 29/09/2010 12:01
Weetjj mijn vriendin eeft die die mop met hareld vertelt Omg aan de meestr éaa diee eeft zich daarmee plaatgelaacheee kbedoel ; waarom kan hareld niet zwemmen ? ....Hareld Is Een Steen WTF!? Haha

door Madelove99 - 28/09/2010 20:49
Ikke wou daarmee bedoelen dat het een goeie mop was, anders zouden ze denken da 'k een andere mop bedoelde okè?

door - 28/09/2010 20:02
niet echt origineel he madelove Verrast

door Madelove99 - 28/09/2010 18:27
Jantje lust zo graag koude patatjes met mayonaise ... Op een dag mag hij met zijn ouders mee naar een groot trouwfeest waar het eten in buffetvorm wordt opgediend. Toevallig is zijn lievelingsgerecht er ook bij ... patatjes met mayonaise. Door een speelse houding (hoe zijn kinderen) stoot hij zijn bord van tafel. Jantje kruipt vlug onder de tafel en begint de gevallen patatjes op te rapen. Plots ziet hij een dame zitten, zonder slip, met haar benen gespreid . "Oei !", denkt Jantje, "Daar zit precies een hamsterke, en het steekt zijn tong uit. Dat diertje heeft zeker honger ?" Op het ogenblik dat Jantje een patatje naar het hamstertje toesteekt,laat de vrouw een dikke scheet ... "Sssssttt !", zegt Jantje, "Ge moet niet blazen ... het zijn koude patatjes!" hahaha lol die vind ik echt lagge ------------------------------------------------------------ K' moet erbij zeggen dat een neig goeie mop is!

door - 15/08/2010 14:13
wa is da voor een mop

door catyfanAmelietje - 15/08/2010 14:00
een Hollander heeft verschrikkelijke zweetvoeten, en heeft een vriendin. Die Hollander heeft zijn geheim lang kunnen verbergen. En zijn vriendin heeft een vreselijk stinkende avond, en zij kan dat minder goed verbergen. Op een avond liggen ze dicht bij elkaar in bed, en zegt de vrouw (die het op dat moment wil vertellen van haar adem) tegen haar man: "Schatje, ik moet je iets vervelends vertellen." Antwoord die man:" Ach, ik weet het al, maar het geeft niets, dat je mn sokken op hebt gegeten." Zeer blij Zeer blij Verrast : Zeer blij Zeer blij
« nieuwer | dit is pagina 2 | ouder »