Yetiklup

wie vertelt er is een goeie mop maar echt een goei e

door - 13/02/2010 14:15
plzzzplzzz ken geen mopppe

Antwoorden

door anne - 16/03/2011 20:39
Glimlach Droevig Knipoog Verrast :p

door anne - 16/03/2011 20:36
Glimlach

door anne - 16/03/2011 20:36
;p

door funny-lou - 06/03/2011 14:39
kbedoel die van die meneer snippers die uit het raam was gegooit

door funny-lou - 06/03/2011 14:38
haha die s goed jong!!!!!!!!

door Anime - 01/01/2011 15:19
die mop zuigt

door Anime - 01/01/2011 15:18
voor alle justin bieber haters die engels kunne: 90% of teens would breakdown if Justin Beiber was about to jump off a 6 story building. 9% of them would grab a chair, some popcorn and watch. This group is part of the 1% that would run up and push him off saying "Sorry you took too long!"

door STFU - 21/11/2010 18:05
lol

door muis88 - 21/11/2010 14:27
Een schooldirecteur komt binnen bij een nogal rommelige klas om orde op zaken te stellen: "Ik geef jullie een kans. Als jullie mij nu komen vertellen wat jullie gedaan hebben, dan krijgen jullie normale straffen, maar als ik het van jullie leraar moet horen, dan verdubbel ik de straffen! Dus als ik jullie was zou ik alles maar komen opbiechten." Zegt hij. Er komt een eerste leerling bij hem: "Ik heb een propje naar het bord gegooid." "Wat? Vijf bladzijden straf." Een tweede: "Ik heb een duimspijker op de leraar zijn stoel gelegd." "Tien bladzijden straf." en de laatste:"Ik heb snippers uit het raam gegooid." "Hahahahahaha! Die is goed! Hoor jij wel thuis in deze klas? Verwachtte jij daar soms straf voor?" Zo gaat dat een tijdje verder en dan komt er ineens een jongen de klas binnengestrompeld, vol blauwe plekken, schrammen, wondjes... Vraagt de directeur: "Wat is dat nu weer? Wie ben jij?" "Sven Snippers, meneer." :p

door - 20/11/2010 11:36
Waha Ooookkk...Hartje
| dit is pagina 1 | ouder »