overlay

Yetiklup

wie vertelt er is een goeie mop maar echt een goei e

door - 13/02/2010 14:15
plzzzplzzz ken geen mopppe

Antwoorden

door - 15/08/2010 14:13
wa is da voor een mop

door catyfanAmelietje - 15/08/2010 14:00
een Hollander heeft verschrikkelijke zweetvoeten, en heeft een vriendin. Die Hollander heeft zijn geheim lang kunnen verbergen. En zijn vriendin heeft een vreselijk stinkende avond, en zij kan dat minder goed verbergen. Op een avond liggen ze dicht bij elkaar in bed, en zegt de vrouw (die het op dat moment wil vertellen van haar adem) tegen haar man: "Schatje, ik moet je iets vervelends vertellen." Antwoord die man:" Ach, ik weet het al, maar het geeft niets, dat je mn sokken op hebt gegeten." Zeer blij Zeer blij Verrast : Zeer blij Zeer blij

door - 28/07/2010 10:36
haha

door mervis - 27/07/2010 15:23
Vier vrienden treffen elkaar na zo´n dertig jaar opnieuw tijdens een Feestje. Nadat ze een aantal borrels hebben gedronken, gaat er één van Hen naar het toilet. De drie die achterblijven beginnen te praten over hun kinderen. De eerste zegt: mijn zoon is mijn allergrootste trots! Hij begon als Hulpje binnen een bedrijf. Ging studeren en studeerde af als boekhouder. Promoveerde tot bedrijfsleider en is nu directeur van het bedrijf. Hij Is zó rijk, zó rijk, dat ie z´n beste vriend voor z´n verjaardag de Allernieuwste Mercedes kompressor cadeau heeft gedaan. Zegt de tweede: oh man, da´s niet misselijk! Maar ja, mijn zoon is óók mijn allergrootste trots! Hij begon als verkoper op een reisbureau. Studeerde daarna voor piloot en begon te werken voor een grote Luchtvaartmaatschappij. Kocht zich in als compagnon en is inmiddels Eigenaar van het grootste deel van het bedrijf.En hij is zó rijk, zó Rijk, dat hij z´n beste vriend een Boeing 737-700 cadeau heeft gedaan Voor z´n verjaardag! Zo, zegt de derde, da´s óók niet mis! Mijn zoon is óók Schathemeltje rijk. Hij studeerde voor ingenieur en begon zijn eigen Architectenbureau. Dat liep zó grandioos goed dat hij inmiddels Miljonair is!! Hij heeft z´n beste vriend dan óók iets héél bijzonders Gegeven.. Speciaal voor z´n verjaardag, heeft hij een villa voor hem ontworpen Van zo´n 1000mtr2! Terwijl de drie mannen elkaar feliciteren met de geweldige zonen die ze Wel niet hebben, komt nummer vier ook weer terug van het toilet. Hij Vraagt aan de mannen waarom ze toch zo ontzettend blij zijn? Nou we hebben het net over onze zonen en over hoe trots we wel niet op Ze zijn! En jouw zoon? Wat doet ie? Mijn zoon? Zegt de vierde, mijn zoon is homo en hij verdient de kost Als danser in een gay-bar. Oooo....wat erg voor je! Je zult wel heel erg teleurgesteld in hem zijn?? Oh nee hoor, helemaal niet!! Hij is mijn zoon en ik hou verschrikkelijk Veel van hem zoals hij is!! Hij is mijn trots en hij heeft altijd Zoveel geluk!! Weet je, hij heeft pas z´n verjaardag gevierd, en toen kreeg hij een Villa van 1000 mtr2, een boeing 737-700 en een mercedes kompressor Cadeau van z´n drie lovers !!

door - 26/07/2010 19:18
haha, die mop is keigoe! kende ik al lang maar hij blijft super! =D

door michael jackson fan - 25/07/2010 21:13
Jantje lust zo graag koude patatjes met mayonaise ... Op een dag mag hij met zijn ouders mee naar een groot trouwfeest waar het eten in buffetvorm wordt opgediend. Toevallig is zijn lievelingsgerecht er ook bij ... patatjes met mayonaise. Door een speelse houding (hoe zijn kinderen) stoot hij zijn bord van tafel. Jantje kruipt vlug onder de tafel en begint de gevallen patatjes op te rapen. Plots ziet hij een dame zitten, zonder slip, met haar benen gespreid . "Oei !", denkt Jantje, "Daar zit precies een hamsterke, en het steekt zijn tong uit. Dat diertje heeft zeker honger ?" Op het ogenblik dat Jantje een patatje naar het hamstertje toesteekt,laat de vrouw een dikke scheet ... "Sssssttt !", zegt Jantje, "Ge moet niet blazen ... het zijn koude patatjes!" hahaha lol die vind ik echt lagge

door - 01/07/2010 17:19
Verrast

door - 01/07/2010 11:40
een wolf ....hahah egt FLAUW he' Zeer blij

wie vertelt er is een goeie mop maar echt een goeie

door Coole_F - 01/07/2010 11:12
roxy nie te ruig he

door - 01/07/2010 08:28
iik eb ook drooge moppen ^^ bevoorbeeld watt is er 3/4 wol ....kga et antwoord laterr zegge Knipoog
| dit is pagina 1 | ouder »